Eric
Počet príspevkov : 28 Join date : 29.12.2016
| Predmet: Kočky (Cats) (DJKT) So január 21, 2017 10:36 pm | |
| Zdroj obrázkuOficiální stránky DJKTPremiéra: 25. 12. 2014 Obsazení: Grizabella: Stanislava Topinková Fořtová, Múz - divadelní kocour: Miro Grisa, Tygří hněv, Múz za mlada: Lukáš Ondruš, Starobyl Vznešený, Vašnosta Brum: Juraj Čiernik / Martin Matoušek, Bomba-balerina: Karolina Gudasová, Rozumrad: Lukáš Ondruš / Laco Hudec Šubrt, Rambajz-tágo: Jozef Hruškoci, Demetra: Veronika Veselá, Šimbal-klimbal: Jan Fanta, Mungojerrie: Tomáš Drobil (studijní úkol) / Pavel Režný, Tingl-tangl: Kateřina Falcová, Moura - kočka domácí: Lucie Zvoníková / Barbara Chybová, Abraka-máryfuk: Martin Šinták / Michal Kováč, Dželína / Sličná kost: Petra Vraspírová / Kateřina Herčíková, Viktorie: Andronika Tarkošová / Nela Mrázová, Mc Dlouhý dráp: Petr Laštovka / Pavel Tručka, Jeminé: Soňa Hanzlíčková Borková, Darmošlap: Tomáš Drobil, Kňoura-mžoura: Lucie Zvoníková, Elektra: Kateřina Ševčíková / Jarmila Dycková, Alfonso: Ondřej Martiš, Exotika: Jana Sochůrková / Jana Schweitzerová, Kasandra: Zdena Pijanová / Kateřina Herčíková, Behgálský mour: Vojtěch Jansa, Archibaldus: Geronymo Fuhrmann / Grzegorz Moloniewicz Hudba: Andrew Lloyd Webber Podle sbírky básní Thomase Stearnse Eliota Přebásnil: Michael Prostějovský Režie: Roman Meluzín Dirigenti: Pavel Kantořík, Jiří Petrdlík Choreografie: Jiří Pokorný, Richard Ševčík Choreografie stepu: Laco Hudec Šubrt Scéna: Daniel Dvořák Kostýmy: Šárka Hejnová Asistent režie: Martin Šefl Asistent choreografie: Jan Kaleja | |
|
Anicka783
Počet príspevkov : 15 Join date : 26.01.2017
| Predmet: Re: Kočky (Cats) (DJKT) Ne január 29, 2017 2:26 pm | |
| Mám ráda muzikály Andrew Lloyd Webbera a muzikál Cats z nich považuji vůbec za ten nejlepší od té doby, co jsem poprvé viděla jeho filmovou verzi z 90. let. Ve chvíli, kdy se v Čechách objeví toto představení, snažím se ho nevynechat. Preferuji v tomto případě vyhnutí se jakýmkoliv inovacím a zachování klasického provedení, kdy jsou herci oblečeni do „kočičích“ kostýmů a v představení je tedy nutné pouze tanečními a pohybovými prostředky vyvolat dojem skutečných koček. K mé velké radosti přesně toto bylo v Plzni zachováno. Hudba tohoto muzikálu mi vždy připadala mimořádná, a to zejména sborové scény. V muzikálu není žádná hlavní role, každý dostane svůj omezený prostor, ve kterém se může představit. To umožňuje střídání žánrů a nálad a zachovává barevnost celého představení jako celku, přestože zde v podstatě chybí složitější dějová zápletka. V paměti mi utkvělo krásné stepařské číslo v první půlce. | |
|